Shopping Cart

No products in the cart.

 Returnering og omytning

Vi tilbyder 30 dages bytteret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du 100% ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind – og da det er håndlavet keramik, skal det pakkes ret grundigt ind i en hårdfør kasse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Hvordan sender jeg retur?

I tilfælde af returnering bedes du sende varen retur samt sende os en mail på hi@uniqas.dk med oplysning om hvorfor varen returneres samt hvilke varer der returneres. For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. 

Ved returnering sendes keramikken til:
Uniqas Ceramics v. RoS Gallery
Vindeboder 1A
4000 Roskilde

For at fuldføre din returnering, bedes du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, når du sender din keramik retur. 

Gavekort og giveaways er ikke-returnerbare køb. Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvis refusion:

  • Keramik med tydelige tegn på brug
  • Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
  • Enhver vare, der returneres mere end 30 dage efter levering

Ombytning

For at bytte dit produkt, skal du sende dit produkt til:
Ved ombytning sendes keramikken til:
Uniqas Ceramics v. RoS Gallery
Vindeboder 1A
4000 Roskilde

Du er selv ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returforsendelse blive trukket fra din refusion.

Ved ombytning er du 100% ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind, når du sender den tilbage til os – og da det er håndlavet keramik, skal det pakkes ret grundigt ind i en hårdfør kasse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det tager for dit ombyttede produkt at nå frem til din adresse, variere.

Refundering

Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Hvis dine varer bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller pengene vil blive refunderet via den oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage (afhængigt af din bank).

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen – afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Uniqas vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:

Adresse:
Uniqas Ceramics v. RoS Gallery
Vindeboder 1A
4000 Roskilde

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger

Det er aldrig let at finde ud af hvor problemet ligger, når det handler om forsinkede eller manglede tilbagebetalinger… Men der er et par ting både du og vi kan gøre. Først og fremmest, hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort.

Hvis det heller ikke virker, så kontakt venligst din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, skal du være hjertens velkommen til at kontakte os på mail: hi@uniqas.dk eller på instagram @uniqasceramics.

Har du brug for hjælp?

Så kontakt os hjertens gerne enten på mail: hi@uniqas.dk eller via instagram (@uniqasceramics).